Pages

Tuesday, December 17, 2013

5 enkla regler för att köpa Moderna tavlor



moderna tavlor
Ett hantverk betydande andra och en hantverkare av gammalt datum , har det varit en stor utmaning för mig att bortse från den kunskap för att bli förda bakom ljuset vid utförande inköp . Jag var i Paris 2004 och det var i en av de små vägarna nära Louvren , mycket nära i sina skuggor som min make och jag betalade 100 euro vardera för 2 helt meningslösa utskrifter . Självklart var vi övertygade om att vi skulle köpa unika fina Moderna tavlor rätteligen präglas av en obskyr hantverkare ... väl vi funnits och studerade

Erfarenheten har övergett mig med en egenhet att avslöja och skapa i varje fall några grundläggande riktlinjer för att förhindra att enskilda utförande betydande andra från älta mina misstag . Här är effekterna av min passionerade forskning

Metodiken för att köpa symbolisering fortfarande mycket subjektiv och osvikliga för körningar som de syften bakom utförande inköp är olika . Vissa individer köper den för att uppfylla deras behov av storslagenhet och att berika deras levande eller arbetsutrymme medan ett fåtal utvalda köp det som en satsning

De flesta individer inte närma sig metoden för att köpa en målning så förnuftigt som inköps säger en svalare trots det faktum att de kan betala samma mått av kontanter för båda . Om det skulle uppstå en förekomst av att köpa en kylare som de har en acceptabel uppsättning behov som de behöver för att tillfredsställa medan samma krav inte är så klart om det skulle uppstå en förekomst av en målning . Effekten är att inhandla farkosten är mest sannolikt en större mängd av ett brinnande omvandla än en förståndig en . Den entusiastiska köp kan redan nu vara en uppfylla en i händelse av att vi tar efter några exceptionellt viktiga lärosatser , de som spelats in är endast en riktlinje . Du kan ta med några av dina egna normer till dagordningen för att passa din inköps exempel

1 . Köp med ögonen öppna , får i den utsträckning som du kan

Hur mycket du vårdar arbete Moderna tavlor och tror att du aldrig kommer att hitta mycket annat perfekt för dina behov , låt inte din egen Moderna tavloricular kräver blinda dig . Kräv några allvarliga energi att läsa alla data gav , göra förfrågningar om väsentliga poster försvinner som namnet på hantverkaren , då var det gjort , medium / material som används och så vidare

2 . Sträck din plan bara för exceptionellt bra förklaringar

En ovanligt förekommande situationen samtidigt köpa hantverk utökar planen , när jag köpte dessa utskrifter i Paris jag hade börjat på grund av € 50 varje och slutade dubbelt bekostnad . Den orimligt Lärdomen här är att ligger en plan och sträcka ut den bara för några exceptionellt bra förklaringar . Några exceptionellt bra förklaringar som kvalificerar är att pjäsen avslutar ett set med bitar som du nyligen äger eller du gillar alla verk av hantverkare och som du skulle vilja tro att kostnaden verkar vara en kan förutse dess kvalitet

3 . Köp från en betrodd källa

Jag vet att jag vet att du är inställd på att grimasera på den här ... Hur kan man karakterisera en betrodd hantverk källa ? I detta sammanhang menar jag en köpman som har ordinerats till dig av en kamrat eller en källa i allmänhet antas vara i utförande affärer för ett bra tag . Så jag kommer att rätta till det och säga den mån det är möjligt köpa från en betrodd källa .

4 . Köp från en betrodd källa ... även utanför stan

Kan någon någon förklara varför vi avveckla köpa hantverk i grunden när vi är ute och reser ? Förmodligen eftersom vi är löst nog för att överväga härliga saker och dessutom som att vi går från ett avlägset mål sedan symbolisering stycken tycks tala till den ideala bit på plats för att ta över med oss . Tja jag inte kommer att begära att du slåss frestelsen att köpa symbolisering när du är mitt i en permission dock riktlinjen att ta efter är att när de köper in borttagna grunder under alla omständigheter forskning källan du köper från genom att fråga kamrater som bor där eller din vänskaplig logi personal eller eventuella stadsdel källa till data tillgängliga för dig

5 . Lita på din egen Moderna tavlor naturer

Princip nr 5 är en enkel man ändå det mest avgörande , Ha förtroende för din egen Moderna tavlor smak och beror på extraordinära utförande känsla att vägleda dig i att köpa typer som kommer att blicka bra ut . Äntligen din specialitet ackumulation är ett intryck av din individuella stil och behov att tillfredsställa dig när du ser det vanliga i ditt vardagsrum .

1 comment:

  1. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It's been said that every bettor needs to see this,

    Watch this or stop placing bets on sports...

    Sports Cash System - Advanced Sports Betting Software.

    ReplyDelete